პასუხები ხშირად დასმულ კითხვებზე
29 მარ 2020
საქართველოში COVID-19-ის გავრცელების შედეგად შექმნილმა სიტუაციამ ბევრი ახალი კითხვა გააჩინა და ეს კითხვები კომფორტერის მისამართითაც დაისვა. გადავწყვიტეთ თქვენს მიერ ყველაზე ხშირად დასმული შეკითხვებზე, დღევანდელ ბლოგში პასუხი გაგვეცა.
მუშაობთ, თუ არა?
რეგულაციების თანახმად, ჩვენი ფილიალები დროებით დახურულია, თუმცა კომფორტერი გადავიდა დისტანციურ მუშაობაზე, ავეჯის სრული კოლექციის დათვარიელება, სასურველის ნივთის არჩევა და შეძენა, რა თქმა უნდა შეგიძლიათ.
მიტანის სერვისი გაქვთ?
ამ ეტაპზე რეგულაციები მიწოდების სერვისს არ შეხებია, კომფორტერი აგრძელებს საქართველოს მასშტაბით სასურველი ნივთის მიტანას და აწყობას, თუ მოხდა რაიმე ცვლილება აუცილებლად შეგატყობინებთ.
როდის ხდება შეძენილი ავეჯის მოტანა?
შეძენილი ავეჯის მიტანა და აწყობა ხდება, ყოველ ოთხშაბათ დღეს.
რამდენად არის დაცული სადეზინფექციო ნორმები?
ყველა კურიერი იცავს მკაცრ სადეზინფექციო ნორმებს - მოტანის დროს, აღჭურვილი არიან მრავალჯერადი გამოყენების პირბადეებით, სამედიცინო ხელთათმანებით და ბახილებით.
მუშაობთ, თუ არა?
რეგულაციების თანახმად, ჩვენი ფილიალები დროებით დახურულია, თუმცა კომფორტერი გადავიდა დისტანციურ მუშაობაზე, ავეჯის სრული კოლექციის დათვარიელება, სასურველის ნივთის არჩევა და შეძენა, რა თქმა უნდა შეგიძლიათ.
მიტანის სერვისი გაქვთ?
ამ ეტაპზე რეგულაციები მიწოდების სერვისს არ შეხებია, კომფორტერი აგრძელებს საქართველოს მასშტაბით სასურველი ნივთის მიტანას და აწყობას, თუ მოხდა რაიმე ცვლილება აუცილებლად შეგატყობინებთ.
როდის ხდება შეძენილი ავეჯის მოტანა?
შეძენილი ავეჯის მიტანა და აწყობა ხდება, ყოველ ოთხშაბათ დღეს.
რამდენად არის დაცული სადეზინფექციო ნორმები?
ყველა კურიერი იცავს მკაცრ სადეზინფექციო ნორმებს - მოტანის დროს, აღჭურვილი არიან მრავალჯერადი გამოყენების პირბადეებით, სამედიცინო ხელთათმანებით და ბახილებით.